Rendelés

Áfa kulcs: 5%
Szállítási határidő:1 hét
Megjelenés:2011. szeptember hó (első kiadás)
Oldalak száma:793
Méret:160 x 225 mm (B/5 formátum)
Papír:keménykötés, fényes műnyomó 130 g-os táblaborító, 80 g-os belívek
ISBN:978-963-218-588-0
Nyelv:magyar
Szerző:Király Béla
Szakmai lektorok:
  • Dörnyei Otília (ügyfélkapcsolati igazgató, GfK Hungária Piackutató Intézet)
  • Halász Domokos (ügyvezető, Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség)
  • Harsányi Dávid (marketingkommunikáció szakirányvezető, Budapesti Gazdasági Főiskola)
  • Kolipka Ilona (operatív igazgató, Grey Worldwide Hungary Kft.)
  • Náray Vilmos (ügyvezető, Live PR Kft.)
  • Somlói Zsolt (ügyvezető, Mindshare Médiaügynökség Kft.)
  • Dr. Totth Gedeon (közgazdaság tudományok kandidátusa, főiskolai tanár, intézetvezető, Budapesti Gazdasági Főiskola, Kereskedelem és Marketing Intézet)
  • Vizsi Ildikó (ügyvezető, Media Markt Megapark Kft.)



„Azoknak ajánlom e kiadványt, akik szeretnék megtanulni a marketing sajátos szókincsét. Ettől még nem lesznek jó marketingesek, de megérthetik azokat, akik már jól csinálják.”
(Geszti Péter reklámszakember, dalszövegíró, énekes)
Copyright © 2011 Optimum Marketing